Testa nya funktioner i kundportalen – få streamad film
Vill du vara med och påverka funktioner och verktyg i nya kundportalen? Häng med i vår testpanel och påverka vilken hjälp du som kund kan få i verktyget.
Hitta bästa lösningarna
– Vi är igång med nästa steg i utvecklingen av nya kundportalen, och vill såklart veta vad våra kunder vill ha och behöver. Tanken är att tillsammans kunna anpassa funktionerna för att de ska bli så träffsäkra som möjligt, berättar Daniel Nyqvist, tjänsteutvecklare på Norrenergi.
Digital service för effektiv energianvändning
– Värmen och kylan vi streamar är så gott som förnybar. Men vi vill också bidra till att våra kunders energianvändning blir så effektiv som möjligt. Därför satsar vi på digital service, säger Daniel Nyqvist.
Snabbt populär
Efter lanseringen fick kundportalen en flygande start. Efter bara två månader hade antalet användare ökat med mer än 50 % jämfört med det gamla verktyget. Funktioner som statistikverktyget och bevakningsfunktionen är populära och nu vässar vi utbudet ytterligare. Användarvänlighet är givetvis högsta prioritet och vi vill att du som kund snabbt ska hitta rätt och få tag i den information eller hjälp du behöver när du loggar in på ditt norrenergikonto.
Värdefull input till uppskattade funktioner
– När vi tog fram nuvarande version av kundportalen fick vi extremt värdefull input av flera av våra kunder som var med och bidrog och testade verktyget. Något jag tror är en starkt bidragande anledning till att verktyget blivit så uppskattat. Vi hoppas nu få samarbeta med våra kunder på samma sätt i nästa utvecklingssteg, säger Daniel Nyqvist.
Få streamad film och chans att vinna en driftgenomgång
Nu kan du vara med och ge synpunkter och förslag inför lanseringen av ytterligare funktioner i kundportalen. Vi kommer att ha enskilda tester via Teams och allt utförs på distans, via videolänk, och deltagandet tar cirka 45 minuter. Som tack för din insats får du tre länkar till streamad hyrfilm på SF Anytime och har dessutom chans att vinna en driftgenomgång till er fastighet. Driftgenomgången lottas ut i september och är en perfekt förberedelse för nästa värmesäsong
Välkommen att anmäla ditt intresse här
Hjälp att använda värmen smartare
Med hjälp av kundportalen kan ni använda er värme smartare. Med statistik och nyckeltal är målet att göra det lättare att se och jämföra om olika åtgärder i fastigheten gett något resultat.