Snart lanseras vår nya kundportal
Vårt mål är att spara energi och få ännu bättre koll på din uppvärmning. Den 24 september lanserar vi vår nya kundportal. I det nya verktyget finns flera möjligheter att jobba tillsammans för en ännu mer effektiv energianvändning.
Snart går vi live med vår nya kundportal – en inloggad del av vår hemsida.
- Med bara några veckor kvar till lansering lägger vi full kraft på att finslipa de sista detaljerna, säger Daniel Nyqvist, tjänsteutvecklare.
Ännu enklare att hålla koll
Med nya kundportalen är du bara några knapptryck bort från att ha full koll över din användning. Oavsett om du sitter med din surfplatta i soffan, vid skrivbordet eller på bussen med mobilen. Du hittar kundportalen på norrenergi.se och kan enkelt logga in med BankID.
Nu har vi gjort det ännu enklare för dig att se månadskostnad, kontrollera om din användning ökat, eller minskat och flera andra användbara funktioner för att hjälpa dig till en mer hållbar fjärrvärme.
- Med den nya kundportalen får du hjälp med att använda energin smartare. Med statistik och nyckeltal är målet att göra det lättare att se om olika åtgärder i fastigheten gett något resultat. Du kan snabbt se om något förändrats och det blir lättare att ringa in i vilka insatser som gjort skillnad på er fjärrvärmeanvändning, säger Daniel Nyqvist.
Bjud in andra
Du som administratör kan själv bestämma vilka som ska ha tillgång till ert konto. Det sparar er både tid och underlättar samarbeten. Är det någon annan är du som har koll på energifrågor i er fastighet kan du enkelt bjuda in rätt person till kundportalen.
Lanserar i tre steg
När lanseringen startar 24 september gör vi det stegvis under en treveckorsperiod. Vi lanserar i omgångar för att säkerställa att vi ska kunna ge så bra support som möjligt till dig som användare.
Nedan ser du lanseringsplanen:
- 24 september – Företagskunder
- 1 oktober – Bostadsrättföreningar
- 8 oktober – Villakunder
Tillsammans har vi utvecklat
Vi vill rikta ett stort tack till våra kunder som delat med sin av idéer och synpunkter för att göra den så bra som möjligt för er som använder kundportalen!
- Er input har verkligen varit värdefull när vi utvecklat funktionerna i verktyget, säger Daniel Nyqvist.
Publicerad 2020-09-10