Hjälp oss att utvecklas – årets kundundersökning drar igång
Nu startar vår årliga kundundersökning och den pågår hela sommaren. Kanske är det du som blir uppringd för en intervju om hur du tycker det fungerar att vara kund hos oss på Norrenergi.
Det är Supportföretaget TMJ Group som utför undersökningen och intervjun tar cirka 5 - 10 minuter. Dina svar hjälper oss att utvecklas och därför är vi mycket tacksamma om du har möjlighet att delta.
Förra årets resultat
I förra årets kundundersökning gav våra kunder oss ett ännu högre betyg än året innan, vilket vi är väldigt glada för. Men det gör inte att vi lutar oss tillbaka utan tvärtom. Vi vill gärna i ännu högre grad leva upp till våra kunders önskemål som många gånger handlar om att öka dialogen med oss. Dialog är viktigt även för oss eftersom det hjälper oss att förstå hur vi kan förbättra och utveckla våra tjänster.
Resultatet för våra villakunder förra året låg på ett index på 78,75 av 100, och för våra företagskunder och bostadsrättsföreningar på 77,75. Att jämföra med branschsnittets nöjdkundindex som var 65,1 respektive 67,4.