Gå direkt till huvudinnehåll

Årets kundundersökning startar

Idag startar vår årliga kundundersökning. Under juni, juli och augusti kan du som är kund bli uppringd för en kort intervju med vår samarbetspartner Supportföretaget TMJ Group AB. Vi hoppas få låna några minuter av din tid för att få veta mer om vad du tycker och vilka behov du har när det gäller din uppvärmning.

Dina svar hjälper oss utvecklas

Dina synpunkter är grunden i vårt utvecklingsarbete. Därför är vi mycket tacksamma om du har möjlighet att delta i undersökningen. Intervjun tar cirka 5 minuter och det finns utrymme för följdfrågor och diskussion om du vill. Självklart är du helt anonym.

Varmt tack på förhand!

Förra årets kundundersökning


Vi fick åter igen mycket väl godkänt av våra kunder i kundundersökningen och höjde vårt genomsnittliga nöjdkundhetsindex (NKI) något, från 77,09 till 78,34 (+1,25 från föregående mätning).

Enligt våra kunder presterar vi starkt inom följande fem områden:

  • leveranssäkerhet,
  • bemötande,
  • miljöagerande
  • tydlighet
  • kompetens

Läs mer om förra årets kundundersökning