Gå direkt till huvudinnehåll

Snart kontaktar vi dig

Nu startar vår årliga kundundersökning. Under juni, juli och augusti är det kanske du som blir uppringd för en intervju om hur du tycker det fungerar att vara kund hos oss på Norrenergi.

Dina svar hjälper oss utvecklas

Dina synpunkter är grunden i vårt utvecklingsarbete. Därför är vi mycket tacksamma om du har möjlighet att delta i undersökningen. Intervjun tar cirka 5 minuter och det finns utrymme för följdfrågor och diskussion om du vill. Självklart är du helt anonym. Vår samarbetspartner för undersökningen är Supportföretaget TMJ Group AB.

Varmt tack på förhand!

Höjt kundnöjdhetsindex i förra årets kundundersökning


2021 fick vi höjda kundbetyg i områden som

  • leveranssäkerhet,
  • bemötande,
  • tillgänglighet,
  • hjälp och information vid störning och
  • tydlighet.

Här kan du läsa mer om förra årets kundnöjdhetsundersökning